Usługi targowe
Targi i wystawy odgrywają w na rynku niemieckim zdecydowanie większą rolę niż w Polsce. Są doskonałą okazją do prezentacji produktów przed szeroką publicznością, nawiązania nowych i podtrzymania istniejących kontaktów biznesowych oraz szeroko rozumianego pozycjonowania firmy na rynku.
Niemcy to światowy lider w organizacji targów, o czym świadczą następujące liczby:
- corocznie odbywa się tam 160-180 imprez targowych o zasięgu międzynarodowym oraz krajowym,
- 2/3 światowych wiodących targów odbywa się w Niemczech,
- imprezy te przyciągają corocznie ponad 180 tys. wystawców i 10 mln odwiedzających,
- 60% wystawców oraz 35% odwiedzających niemieckie targi pochodzi z zagranicy.
AHK Polska wspiera i organizuje wystąpienia polskich firm i instytucji na targach w Niemczech. Zapewniamy doradztwo i profesjonalny serwis na każdym etapie związanym z uczestnictwem. Oferujemy kompletną paletę usług, począwszy od wyboru odpowiedniej imprezy targowej, poprzez załatwienie formalności meldunkowych i zamówień u organizatora, wykonanie i wyposażenie stoiska targowego a skończywszy na pomocy w zatrudnieniu tłumaczy i hostess czy rezerwacji pokoi hotelowych.
Dzięki współpracy z różnymi wykonawcami jesteśmy w stanie zaoferować zarówno stoiska systemowe jak i indywidualne. Oferujemy kompletny pakiet usług od projektu stoiska, poprzez wykonanie, transport, montaż i demontaż aż do serwisu technicznego w trakcie trwania targów. Częścią oferty jest przygotowanie i wydruk grafik oraz kompletne wyposażenie stoiska w meble i sprzęt multimedialny.
Koncepcje stoisk opracowujemy wg oczekiwań klienta, uwzględniając corporate design oraz wytyczne organizatora.
Misje gospodarcze
AHK Polska posiada duże doświadczenie w organizacji misji gospodarczych, wizyt studyjnych i delegacji do Niemiec na zlecenie polskich instytucji.
Paleta naszych usług obejmuje profesjonalne doradztwo, planowanie, przygotowanie i realizację misji, na co składa się między innymi:
- pomoc przy wyborze branży/tematu misji gospodarczej,
- opracowanie programu w porozumieniu ze zleceniodawcą,
- wybór i organizacja wizyt w obiektach referencyjnych,
- przedsiębiorstwach i instytucjach i/lub na targach w Niemczech,
- doradztwo dla uczestników, np. briefing na temat sytuacji w danej branży w Niemczech, indywidualne rozmowy doradcze z uczestnikami
- organizacja spotkań B2B w Niemczech,
- organizacja podróży, noclegów, transferów etc.,
- uczestnictwo pracownika AHK Polska w charakterze opiekuna i koordynatora,
- zapewnienie usług tłumaczenia dla uczestników.