Andrzej Dopierała
Prezes Zarządu Asseco Data Systems SA Speaker
30 lat współpracy gospodarczej uczyniło z Polski i Niemiec siłę napędową europejskiej konkurencyjności. Postęp, stale rosnąca wymiana wiedzy i współpraca w palących kwestiach, takich jak bezpieczeństwo europejskie, do dziś charakteryzują tę współpracę. Jednak 30 lat po utworzeniu Polsko-Niemieckiej Izby Przemysłowo-Handlowej Europa znajduje się na rozdrożu: innowacje i nowe modele biznesowe muszą zapewnić konkurencyjność naszego kontynentu.
Jubileuszowa Konferencja Polsko-Niemieckiej Izby Przemysłowo-Handlowej pokazuje, jaką rolę mogą odegrać Polska i Niemcy w tym procesie i zaprasza do udziału wybitnych prelegentów, m.in. Andreasa Maierhofera, Andrzeja Dopierałę, Annę Biekionis i prof. Marcina Piątkowskiego.
10:00 - 10:45 Warsztat 1 „Finansowanie Innowacji”; partner warsztatu: Crido
10:00 - 10:45 Round-Table T-Mobile Polska
Temat: Jak technologia sieciowa ery cyfrowej napędza biznes - lokalne wyzwania kontra globalne wytyczne
11:00 - 11:30 Oficjalne powitania
Katarzyna Byczkowska, Prezeska AHK Polska
Sofie Geisel, Członek Zarządu DIHK
Przedstawiciel/ka Rządu Republiki Federalnej Niemiec: Jens Beiküfner, Kierownik Wydziału Ekonomicznego, Ambasada Niemiec w Warszawie
Przedstawiciel Rządu Rzeczpospolitej Polskiej: Ignacy Niemczycki, Sekretarz Stanu, Ministerstwo Spraw Zagranicznych
Moderacja Konferencji Jubileuszowej: Marcin Piasecki, Redaktor zarządzający „Rzeczpospolita”
11:30 - 12:15 Panel dyskusyjny I: Suwerenność cyfrowa: gospodarka i bezpieczeństwo w ujęciu globalnym
Andrzej Dopierała, Prezes Zarządu Asseco Data Systems SA, Wiceprezes Zarządu Asseco Poland
Andreas Maierhofer, CEO, T-Mobile
Michał Popiołek, Dyrektor zarządzający ds. bankowości globalnej i inwestycyjnej, mBank
Jan Jakub Szczyrek, Prezes spółki MindMade, Grupa WB
Moderacja: Ilona Antoniszyn, Head Political Affairs, Representation of Volkswagen AG in Poland
12:15 - 12:40 „History Window - rozmowy o 30 latach AHK Polska"
12:40 - 13:30 Lunch i networking
13:30 - 13:40 Prezentacja wyników badania dot. marek
13:40 - 14:25 Panel dyskusyjny II: Marka trafia na rynek: Polska i Niemcy w porównaniu
Anna Biekionis, Country Manager, DKV Mobility Polska
Franziska Giffey, Senatorka ds. gospodarki, energii i przedsiębiorstw oraz Burmistrzyni Berlina
Arkadiusz Łoś, Brand Consulting & CI Director, Dragon Rouge
Beata Mitukiewicz, Dyrektor oddziału PKO Banku Polskiego S.A. we Frankfurcie nad Menem
Magdalena Roman, Country Manager Poland, fritz-kola
Thomas Schardt, Dyrektor zarządzający MakoLab Deutschland GmbH
Moderacja: dr Ewa Łabno-Falęcka, Advisor to Mercedes-Benz VANS Project Jawor
14:25 - 14:30 Występ artystyczny
14:30 - 14:55 Rozmowa zamykająca z prof. Marcinem Piątkowskim
15:00 Zakończenie
15:00 - 16:00 Warsztat 2 „Nowoczesny formy zatrudniania ”; partner warsztatu: Crido
Zastrzegamy sobie możliwość zmiany w programie!
Rejestracja na to wydarzenie została zamknięta.
Prezes Zarządu Asseco Data Systems SA Speaker
Prezes Zarządu T-Mobile Polska Speaker
Dyrektor zarządzający ds. bankowości globalnej i inwestycyjnej, mBank Speaker
Członek zarządu Mindmade Speaker
Dyrektor Przedstawicielstwa ds. Relacji Politycznych Grupy Volkswagen w Polsce Moderatorka
W obliczu rosnących zagrożeń w cyberprzestrzeni tradycyjne podejście do bezpieczeństwa nie jest już wystarczające. W jaki sposób należy dziś rozumieć (cyfrowe) bezpieczeństwo, aby chronić europejską gospodarkę? Jakie narzędzia są już dostępne w walce z zagrożeniami, takimi jak cyberataki, szpiegostwo, dezinformacja i wojna cyfrowa, a jakich jeszcze potrzebujemy? Jaką rolę może i powinna odgrywać współpraca polsko-niemiecka w tym obszarze, także w kontekście krajowego rozwoju i innowacji? Wspólnie z ekspertkami i ekspertami z dziedziny obronności, telekomunikacji, IT i finansów będziemy poszukiwać odpowiedzi na te pytania. Celem dyskusji jest ukazanie potencjału współpracy bilateralnej w obszarze cyberbezpieczeństwa oraz identyfikacja nowych szans.
Od 2017 roku Wiceprezes Zarządu Asseco Poland. Odpowiada za Pion Organizacji Międzynarodowych i Rozwiązań dla Sektora Bezpieczeństwa.
Rozpoczął karierę zawodową w Stanach Zjednoczonych jako inżynier serwisowy oraz jako dyrektor serwisu w firmie usługowej Hogan Technical Services zajmującej się naprawą i konserwacją urządzeń elektroniki przemysłowej.
W latach 1989-1991 pracował w kanadyjskiej firmie zajmującej się projektowaniem, produkcją oraz sprzedażą urządzeń elektronicznych dla przemysłu wydobywczego. W latach 1992-1993 pracował w Bull Poland oraz w Digital Equipment Polska. W latach 1994 - 2006 roku pracował w HP Polska, pełniąc kolejno funkcje: Dyrektora Marketingu i Kanałów Partnerskich, Dyrektora Działu Produktów Komputerowych oraz Prezesa Zarządu.
W 2006 roku objął funkcję Prezesa Zarządu Oracle Polska. W latach 2006-2007 był Dyrektorem Oracle Fusion Middleware w Europie Centralnej.
Od 2016 roku jest Prezesem Zarządu Asseco Data Systems – spółki utworzonej poprzez konsolidację sześciu polskich spółek z Grupy Asseco i Pionu Infrastruktury z Asseco Poland. Jest Przewodniczącym Rady Nadzorczej w spółkach ComCERT, Pirios i National Defence Systems oraz Wiceprzewodniczącym Rady Nadzorczej w Asseco Cloud.
Andreas Maierhofer od 1 kwietnia 2017 roku pełni funkcję Prezesa Zarządu T-Mobile Polska S.A. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie menedżerskie w sektorze telekomunikacyjnym, zarówno mobilnym, jak i stacjonarnym, zdobyte m.in. w Macedonii, Bułgarii i Słowenii. Kierował fuzjami operatorów, wdrażał programy transformacyjne oraz projekty konwergentne na wielu rynkach. Laureat nagród menedżerskich, wyróżniony przez prezydenta Bułgarii za wkład w rozwój gospodarki.
Absolwent Politechniki Warszawskiej. Inżynier i matematyk z doświadczeniem w układach dynamicznych, odpowiedzialny za rozwój sprzętu i oprogramowania oraz systemów kryptograficznych. Główny konstruktor i architekt pierwszego polskiego systemu operacyjnego czasu rzeczywistego opracowanego dla systemów bezpieczeństwa.
Ilona Antoniszyn to ekspertka w zakresie polityki publicznej i relacji międzynarodowych z ponad 20-letnim doświadczeniem. Jako szefowa Przedstawicielstwa ds. Relacji Politycznych Grupy Volkswagen w Polsce oraz była Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Gospodarki, łączy politykę z biznesem, wspierając innowacje i zrównoważony rozwój.
Country Manager, DKV Mobility Polska Speaker
Senatorka ds. gospodarki, energii i przedsiębiorstw oraz Burmistrzyni Berlina
Brand Consulting Director, Dragon Rouge Speaker
Dyrektor oddziału PKO Banku Polskiego S.A. we Frankfurcie nad Menem Speaker
Country Manager Poland fritz-kola Speaker
Dyrektor zarządzający MakoLab Deutschland GmbH Speaker
Advisor to Mercedes-Benz VANS Project Jawor Moderatorka
AHK Polska we współpracy z agencją Dragon Rouge przeprowadziła badanie dotyczące wpływu niemieckich i polskich marek każdorazowo w sąsiednim kraju, którego wyniki zostaną przedstawione podczas konferencji jubileuszowej. Eksperci z Niemiec i Polski omówią wyniki badania oraz sposoby skutecznego budowania marki na obu rynkach. W Niemczech wydatki na reklamę w 2024 r. wyniosły około 25,5 mld euro, podczas gdy w Polsce przy znacznie wyższej dynamice wzrostu wydano około 3,1 mld euro. Różnice te pokazują, że choć Niemcy są rynkiem nasyconym, Polska jednocześnie oferuje ekscytujące możliwości dla innowacyjnej komunikacji marki. Wspólnie przyjrzymy się, jakie strategie i komunikaty działają w obu krajach i dlaczego. Praktyczne przykłady z firm pokazują, jak skutecznie wdraża się tożsamość marki na rynku lokalnym.
Anna Biekionis w firmie pracuje od 2001 roku, zaczynała od obsługi firm transportowych w zakresie kart paliwowych i opłat drogowych, by następnie objąć stanowisko nadzorujące pracę pionu obsługi klienta. Od stycznia 2023 roku pełni funkcję Prezesa Zarządu polskiego oddziału DKV Euro Service. Uhonorowana w 2024 roku Odznaką Honorową "Zasłużona dla Transportu RP".
Absolwentka studiów magisterskich na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu oraz studiów podyplomowych "Business Informatics" w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Prywatnie szczęśliwa żona Grzegorza i mama dwójki ambitnych synów.
Po ukończeniu studiów z zakresu administracji Franziska Giffey pracowała w latach 2001–2002 w biurze burmistrza dzielnicy Treptow-Köpenick w Berlinie. Następnie, w latach 2002–2010, pełniła funkcję pełnomocnika ds. europejskich berlińskiej dzielnicy Neukölln. Od 1 września 2010 r. do 15 kwietnia 2015 r. Franziska Giffey była radną dzielnicy Neukölln w Berlinie ds. edukacji, szkolnictwa, kultury i sportu. 15 kwietnia 2015 r. została wybrana przez radę dzielnicy Neukölln na burmistrza dzielnicy Berlin-Neukölln. Franziska Giffey wstąpiła do SPD w 2007 r. i w latach 2014–2018 była przewodniczącą okręgu SPD Neukölln. Od grudnia 2019 r. do grudnia 2021 r. była członkiem zarządu SPD na szczeblu federalnym. Od listopada 2020 r. do maja 2024 r. Franziska Giffey wraz z Raedem Salehem pełniła funkcję przewodniczącej SPD w Berlinie.
Od 2021 r. jest członkiem Izby Deputowanych Berlina i Bundesratu.
Od 27 kwietnia 2023 r. Franziska Giffey jest senator ds. gospodarki, energii i przedsiębiorstw oraz burmistrzem Berlina.
Strateg marketingowy, brand consultant, design facilitator, mentor, trener i menedżer.
Od ponad 20 lat w branży kreatywnej, a od ponad 10 lat związany z Dragon Rouge, międzynarodową agencją strategii i projektowania marek, w której kieruje zespołem marek korporacyjnych i usługowych. Na co dzień zajmuje się doradztwem dla zarządów i firm w kontekście transformacji wizerunkowych marek jak również tworzeniem innowacji i wprowadzaniem nowych konceptów i marek na rynek. Na koncie ma kilkadziesiąt kompleksowych projektów brandingowych i re-brandingowych w Polsce i za granicą. Współautor m.in. obecnego wizerunku marki InPost, jednej z najbardziej lubianych marek w Polsce – z brandem pracuje od 2019 roku, zarówno w Polsce jak na rynkach zagranicznych. Współtworzył, wraz z zespołem, strategię marki, jej tożsamość wizualną, komunikację oraz specyficzny styl językowy, który wszedł do języka potocznego.
Menadżer bankowości korporacyjnej z doświadczeniem w międzynarodowym środowisku finansowym.
Kluczowe kompetencje:
Wieloletnie doświadczenie w bankowości korporacyjnej w różnych instytucjach bankowych. Po studiach na SGH (SGPiS) – specjalizacja Finanse i Bankowość - w Warszawie rozpoczęłam pracę w Deutsche Banku w Niemczech, następnie przeniosłam się do Deutsche Banku w Polsce.
Kontynuowałam pracę w polskiej bankowości korporacyjnej w Raiffeisen Bank, DNB Nord, DZ Bank.
Od 2016 roku podjęłam pracę w niemieckim oddziale największego polskiego banku – PKO Banku Polskiego we Frankfurcie.
Thomas Schardt jest dyrektorem zarządzającym i założycielem MakoLab Deutschland GmbH, niemieckiej spółki zależnej MakoLab S.A., polskiej firmy zajmującej się projektami cyfrowymi, specjalizującej się w doradztwie biznesowym i technologicznym, projektowaniu produktów oraz dostarczaniu oprogramowania dla branży motoryzacyjnej, finansowej i ubezpieczeniowej. Od momentu utworzenia biura w Monachium w 2020 roku jest odpowiedzialny za opracowywanie strategii korporacyjnej i działalność operacyjną w regionie DACH, zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami oraz stymulowanie rozwoju biznesowego. Pod jego kierownictwem MakoLab Deutschland pozyskał nowych kluczowych klientów i przyczynił się do 15-procentowego wzrostu przychodów grupy.
Przed dołączeniem do MakoLab Thomas zajmował stanowiska kierownicze w międzynarodowych firmach, takich jak ESG Elektroniksystem- und Logistik-GmbH, BrainLAB AG, Musashi Deutschland GmbH i MAN Nutzfahrzeuge AG.
Posiada dyplom z zarządzania biznesowego (Diplom-Betriebswirt, Uniwersytet Nauk Stosowanych w Regensburgu) i biegle włada językiem niemieckim i angielskim.
Thomas Schardt wnosi do panelu ponad dwudziestoletnie doświadczenie w międzynarodowym biznesie, pozycjonowaniu marek i działalności transgranicznej między Niemcami a Polską.
Magdalena Roman pełni funkcję Country Managera Poland w firmie fritz-kola – niezależnej marce napojów znanej z wyrazistego smaku i zaangażowania społecznego. Odpowiada za rozwój marki na rynku polskim, budowanie relacji z partnerami oraz wdrażanie strategii zgodnych z wartościami firmy. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami i projektami w branży FMCG, koncentrując się na innowacyjnych działaniach i zrównoważonym rozwoju. Łączy doświadczenie w zarządzaniu z pasją do autentycznych marek.
Doktor filologii germańskiej i językoznawstwa, była dyplomatka, od 2000 roku związana z Mercedes-Benz Group AG w Polsce, gdzie od 2015 koordynuje inwestycję w Jaworze. Komentatorka w mediach gospodarczych, zaangażowana społecznie, współzałożycielka i prezeska kilku stowarzyszeń. Laureatka prestiżowych nagród branżowych i odznaczeń, w tym Krzyża Zasługi na Wstędze RFN.
Profesor ekonomii na Uniwersytecie Koźmińskiego w Warszawie oraz główny ekonomista w Banku Światowym w Waszyngtonie Final Speaker
Kierowniczka Biura Regionalnego w Poznaniu Moderatorka
Przez ostatnie 30 lat Niemcy były motorem gospodarki europejskiej, a Polska - po niezwykle udanej transformacji systemowej liderem europejskiego wzrostu. Razem udowodniły, że współpraca i otwartość na zmiany mogą napędzać rozwój całej Europy. Dziś jednak świat przyspieszył, a globalna konkurencja nie czeka: transformacja energetyczna, sztuczna inteligencja i zmiany demograficzne na nowo kształtują układ sił gospodarczych. Jakie role Polska i Niemcy odegrają w tej układance? Czy nadal będą razem motorem europejskiego rozwoju, czy może ich ścieżki zaczną biec w różnych kierunkach? W rozmowie zamykającej konferencję z prof. Marcinem Piątkowskim przyjrzymy się perspektywom makroekonomicznym i zastanowimy, jak może wyglądać bliska przyszłość europejskiej gospodarki.
Prof. Marcin Piatkowski jest profesorem ekonomii na Uniwersytecie Koźmińskiego w Warszawie oraz głównym ekonomistą w Banku Światowym w Waszyngtonie, gdzie wspiera kraje w ulepszaniu otoczenia biznesowego, zwiększaniu innowacyjności i promowaniu ekologicznego rozwoju.
Jest autorem książki „Europe's Growth Champion: Insights from the Economic Rise of Poland” („Mistrz wzrostu gospodarczego Europy: spostrzeżenia z gospodarczego rozwoju Polski”), wydanej przez Oxford University Press w 2018 roku. Książka ta wygrała ogólnopolski konkurs książek sponsorowany przez Narodowy Bank Polski na „Najlepszą książkę w dziedzinie edukacji ekonomicznej w 2020 r.” i otrzymała nagrodę Polskiej Akademii Nauk dla „Najlepszej książki ekonomicznej w 2019 r.”. Książka została poparta przez czołowych światowych ekonomistów i zrecenzowana przez Financial Times.
Ewelina Gnatkowska od wielu lat związana z Polsko-Niemiecką Izbą Przemysłowo-Handlową (AHK Polska), rozwija biuro regionalne w Poznaniu i wspiera firmy w nawiązywaniu kontaktów oraz realizacji projektów gospodarczych. Organizuje konferencje i misje biznesowe, tworząc przestrzeń do dialogu i współpracy między Polską a Niemcami. Uczestnicy jej wydarzeń cenią je za merytorykę, otwartą atmosferę i wyjątkowe możliwości networkingu.
Manager w CRIDO Zespół dotacji i ulg podatkowych
Partner w CRIDO Zespół dotacji i ulg podatkowych
Warsztat został przygotowany z myślą o przedsiębiorcach, menedżerach i osobach odpowiedzialnych za rozwój innowacji w firmach, które chcą świadomie korzystać z dostępnych źródeł finansowania. Spotkanie będzie praktycznym przewodnikiem po najważniejszych programach krajowych i unijnych umożliwiających rozwój badań, wdrażanie nowych technologii oraz komercjalizację innowacyjnych rozwiązań. Omówimy również najważniejsze mechanizmy wsparcia podatkowego i inwestycyjnego – w tym Polską Strefę Inwestycji oraz ulgę B+R.
1. Badania i rozwój, czyli tworzenie oraz wdrażanie innowacji i zaawansowanych technologii – wsparcie z programów krajowych
2. Badania i rozwój, czyli tworzenie oraz wdrażanie innowacji i zaawansowanych technologii – wsparcie z programów unijnych
3. Fundusz Bezpieczeństwa i Obronności (FBiO)
4. Inne instrumenty wsparcia i ulgi podatkowe
Ekspertka w obszarze pozyskiwania funduszy dla przedsiębiorstw. Jest zaangażowana w kompleksowy proces zarządzania projektami zarówno tymi badawczo-rozwojowymi, jak i inwestycyjnymi. Współpracuje z polskimi i międzynarodowymi podmiotami w zakresie analizy możliwości rozwoju. Uczestniczy także w modelowaniu planowanych inwestycji przedsiębiorstw pod kątem możliwości otrzymania finansowania zewnętrznego.
Na co dzień wspiera klientów w procesie transformacji energetycznej i dekarbonizacji przedsiębiorstw dzięki pozyskiwaniu środków finansowych zarówno w ramach KPO, jak i z innych dostępnych źródeł (dotacje, fundusze UE, dotacje z innych programów). Zespół pod jego kierownictwem pozyskiwał z sukcesem dofinansowania na realizację szeregu projektów - zarówno na instalacje wytwórcze (farmy wiatrowe, farmy PV, instalacje kogeneracyjne), jak i na projekty z łańcucha wartości (producenci komponentów do energetyki).
Sala "Kotłownia", Centrum Praskie Koneser, Muzeum Polskiej Wódki, Plac Konesera 1, 03-736 Warszawa
Zapraszamy do dyskusji o korzyściach i ograniczeniach cyfryzacji, u podstaw której leżą programowalne sieci transmisji danych, z perspektywy lokalnej i globalnej.
Poszukiwać będziemy odpowiedzi na pytania:
- Czy szeroka fala cyfryzacji przynosi poprawę wyników i wydajności biznesu?
- Co mówią wskaźniki makro, a jak widzą to decydenci technologiczni i jak ocenia to biznes?- Czy cyfryzacja pozwala obecnie jedynie na dryf w szybkim nurcie zmian globalnych, na które nie mamy wpływu?
- W jaki sposób podejmowane są decyzje o wdrożeniu nowych technologii – lokalnie czy na poziomie globalnym i jaki mam to wpływ na biznes?
Miejsce: sala "Akademia", Centrum Praskie Koneser, Muzeum Polskiej Wódki, Plac Konesera 1, 03-736 Warszawa
Counsel
Partner, Lider Human Advisory Services w obszarze podatkowym i prawnym
Zapraszamy do warsztatów poświęconych ewolucji modeli zatrudnienia w erze nowoczesnej gospodarki cyfrowej. Omówimy wyzwania i możliwości wynikające ze stosowania elastycznych modeli współpracy.
Dlaczego warto rozważać elastyczne formy zatrudnienia obok klasycznej umowy o pracę? Analiza trendów rynkowych i oczekiwań nowego pokolenia pracowników.
Jakie możliwości oferuje współczesny rynek? Elastyczne modele współpracy: praca zdalna, hybrydowa, umowa B2B, workation, struktura wynagradzania oparta na 50%KUP. Przegląd praktycznych rozwiązań i ich zastosowań w różnych branżach.
Jak zarządzać prawnie i podatkowo elastycznymi formami zatrudnienia? Minimalizacja ryzyk, optymalizacja kosztów i zgodność z przepisami.
W jaki sposób motywować pracowników/współpracowników? Systemy motywacyjne dla hybrydowych zespołów oraz strategie osiągania celów biznesowych.
Ekspert z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz ochrony danych osobowych w zatrudnieniu, z niemal dwudziestoletnim stażem zawodowym. Pracował z polskimi i zagranicznymi klientami, zdobywając wiedzę i umiejętności w renomowanych kancelariach prawnych oraz jednej z firm z tzw. Wielkiej Czwórki.W swojej karierze Michał doradzał w obszarach indywidualnego i zbiorowego prawa pracy, realizując projekty dotyczące regulacji wewnętrznych, restrukturyzacji, zwolnień, relacji ze związkami zawodowymi oraz zarządzania czasem pracy. Specjalizuje się również w opracowywaniu systemów wynagrodzeń dla kadry menadżerskiej i członków zarządów, zarówno w spółkach z udziałem Skarbu Państwa, jak i w sektorze finansowym.
Michał ma wieloletnie doświadczenie w kierowaniu zespołami doradczymi w firmach z tzw. Wielkiej Czwórki. Zajmował się tworzeniem efektywnych struktur wynagrodzeń kadry kierowniczej w kraju i za granicą. Doradzał również polskim spółkom giełdowym i organizacjom międzynarodowym we wprowadzaniu programów akcji i opcji menedżerskich oraz w opracowaniu strategii i funkcjonowaniu programów mobilności międzynarodowej pracowników. Przez wiele lat zarządzał projektami związanymi z prawem pracy oraz restrukturyzacją HR. Skupiał się na optymalizacji procesów HR, strategiach utrzymania pracowników, opracowywaniu i modyfikowaniu systemów wynagrodzeń kadry zarządzającej i pracowników oraz tworzeniu długoterminowych planów motywacyjnych. Michał jest licencjonowanym doradcą podatkowym od 2003 roku.
Sala "Kotłownia", Centrum Praskie Koneser, Muzeum Polskiej Wódki, Plac Konesera 1, 03-736 Warszawa
Redaktor zarządzający „Rzeczpospolitej” Moderator konferencji
W swojej karierze dziennikarskiej pracował m.in. w „Gazecie Wyborczej” i magazynie ekonomicznym „Profit”. Pierwszy naczelny polskiej edycji „Forbesa”, zastępca redaktora naczelnego „Dziennika” i „Dziennika Gazety Prawnej”. Naczelny dodatku ekonomicznego do „Dziennika” – „The Wall Street Journal Polska”.
Gość i współautor programów radiowych i telewizyjnych, min. w TVN CNBC, Polsat News, TOK FM, Radio PiN, radiowej Jedynce, Trójce, PR24 oraz RdC. Prowadzący oraz moderator wielu konferencji i debat.
Konferencja Jubileuszowa godz 11:00-15:00:
Butelkownia, Centrum Praskie Koneser, Plac Konesera 3, 03-736 Warszawa
Warsztat 1 godz 10:00-10:45 oraz Warsztat 2 godz 15:15-16:00 :
Centrum Praskie Koneser, Muzeum Polskiej Wódki, Plac Konesera 1, 03-736 Warszawa, sala "Kotłownia" (parter)
Round Table godz 10:00-10:45:
Centrum Praskie Koneser, Muzeum Polskiej Wódki, Plac Konesera 1, 03-736 Warszawa, Raum "Akademia" (piętro 2)
Centrum Eventowe “Butelkownia” mieści się na terenie Centrum Praskiego Konesera w Warszawie, położonego na terenie zabytkowej Wytwórni Wódek “Koneser”.
Sale warsztatowe znajdują się w budynku Muzeum Polskiej Wódki vis a vis Centrum Eventowego “Butelkownia”.
10:00 - 16:00
polski i niemiecki
Bezpłatna rejestracja przysługuje jednej osobie reprezentującej daną firmę/instytucję. Decyduje kolejność zgłoszeń. Rejestracja nie jest wiążąca. Po rejestracji otrzymacie Państwo na podany adres mailowy wiążące potwierdzenie uczestnictwa w wydarzeniu. Kolejne osoby mogą dołączyć odpłatnie (ceny udziału dodatkowych osób znajdują się poniżej)
KOSZT UDZIAŁU OSOBY DODATKOWEJ W KONFERENCJI JUBILEUSZOWEJ:
Firmy członkowskie: 390,- PLN netto / 90,- EUR netto
Firmy nieczłonkowskie: 590,- PLN netto / 140,- EUR netto
Po dokonaniu rejestracji uczestnik otrzyma potwierdzenie udziału.
W przypadku udziału płatnego po zgłoszeniu zostanie wystawiona na podane dane firmy oraz przesłana faktura VAT. Potwierdzenie udziału w wydarzeniu nastąpi po zaksięgowaniu płatności.
KOSZT UDZIAŁU OSOBY DODATKOWEJ W OBYDWU WYDARZENIACH 14.10.2025
KONFERENCJI JUBILEUSZOWEJ oraz GALI PL-NIEM NAGRODY GOSPODARCZEJ:
Firmy członkowskie: 750,- PLN netto / 180,- EUR netto
Firmy nieczłonkowskie: 1100,- PLN netto / 270,- EUR netto